VP44/29/30 PSG5 PSG16
POMPY ROTACYJNE BOSCH STEROWANE ELEKTRONICZNIE 

Naprawa pomp VP44 to przede wszystkim regeneracja mechaniki pompy. Sterownik używany lub fabrycznie nowy. Ta decyzja należy do klienta. Pompa po kalibracji na stole Bosch EPS 815 posiada parametry dawkowania oraz przestawiania kąta wtrysku jak fabrycznie nowa część. Nowa charakterystyka zapisana w pamięci PSG5 gwarantuje nam równą prace silnika, większą moc a zarazem zmniejsza spalanie.
Naprawiamy także nowsze pompy VP - dwu wtyczkowe (PSG 16). Sterownik silnika zintegrowany z pompą. WYMAGANY CAŁY SAMOCHÓD W NASZYM SERWISIE.
  



OPEL ASTRA, VECTRA, ZAFIRA, SIGNUM, FRONTERA 1.7DT / 2.0 / 2.2 DTI
VW / AUDI / SKODA 2.5 TDI V6
NISSAN, MAN, SAAB, FENDT, CATEPILLAR, CAT,  DEUTZ FAHR, SISU, NEW HOLLAND, MASSEY FERGUSON, PERKINS, CASE, FASTRACK, VOLVO FL6, JOHN DEERE, 
FORD FOCUS / MONDEO / TRANSIT / FIESTA 1,8 2,0 2,4 TDDI 
BMW 320D, 520D E46
MASZYNY ROLNICZE / BUDOWLANE
MITSUBISHI
OPEL ASTRA, VECTRA, ZAFIRA, SIGNUM, FRONTERA 1.7DT / 2.0 / 2.2 DTI
VW / AUDI / SKODA 2.5 TDI V6
NISSAN, MAN, SAAB, FENDT, CATEPILLAR, CAT,  DEUTZ FAHR, SISU, NEW HOLLAND, MASSEY FERGUSON, PERKINS, CASE, FASTRACK, VOLVO FL6, JOHN DEERE, 
FORD FOCUS / MONDEO / TRANSIT / FIESTA 1,8 2,0 2,4 TDDI 
BMW 320D, 520D E46
MASZYNY ROLNICZE / BUDOWLANE
MITSUBISHI